Reglement

De Huttenweek
Uitgeest

“Door schade en schande wordt men wijs”. Met deze wijsheid heeft de organisatie van De Huttenweek een aantal regels opgesteld en vragen iedereen zich hier aan te houden

1) Stichting De Huttenweek neemt zijn zorgplicht als organisator zeer serieus. Daarom werken wij met een team van toegewijde en bekwame vrijwilligers continue aan een veilige omgeving waar u met een gerust hart uw kind kunt achterlaten voor 4 dagen plezier met leeftijdsgenootjes. Desalnietemin is deelname is deelname aan De Huttenweek voor eigen risico; de organisatie noch de leiding is aansprakelijk voor persoonlijk letsel of verlies, diefstal en beschadiging van persoonlijke eigendommen.

2) Tijdens het evenement is er een vertrouwenscontactpersoon op het terrein aanwezig. Wie dat is zal duidelijk worden aangegeven bij de EHBO tent. Iedereen (zowel de kinderen als vrijwilligers) kan bij deze persoon aankloppen voor onderwerpen die niet met een vrijwilliger in het veld of het bestuur besproken kan worden. Kinderen zijn niet altijd bekend met het concept van een vertrouwenscontactpersoon; als ouder kunt u dit uitleggen aan uw kind.

3) Het huttenweekterrein is alleen toegankelijk voor deelnemers, vrijwilligers en genodigden. Het betreden van het huttenweekterrein is op eigen risico. Tijdens de bonte avond op donderdag is het terrein voor iedereen vrij toegankelijk om de hutten te bewonderen.

4) Bij de inschrijving wordt u gevraagd 2 contactpersonen op te geven. Ten tijde van het evenement dient er minimaal een van deze personen ALTIJD bereikbaar te zijn indien dit nodig is. Bij extreme weersomstandigheden of andere calamiteiten kan de leiding genoodzaakt zijn om de huttenweek af te breken en alle kinderen naar huis te sturen.

5) Deelname aan de Huttenweek Uitgeest betekent dat je de gehele week aanwezig bent. Indien deelname op de eerste dag (maandag) voor 12:00 uur niet is bevestigd, kan het recht op deelname worden ingetrokken. Hiertoe kan bijvoorbeeld worden besloten om kinderen die uitgeloot zijn, maar wel de hele week aanwezig kunnen zijn, alsnog een kans te bieden om deel te nemen.
Restitutie van het reeds betaalde inschrijfgeld is niet mogelijk. In geval van overmacht of andere zwaarwegende omstandigheden dient u dit zo spoedig mogelijk (uiterlijk 2 weken voor aanvang van het evenement) te melden bij de organisatie, bijvoorbeeld via het contactformulier op de website.

6) Het is voor de deelnemers niet toegestaan om het terrein zelfstandig te verlaten. Deelnemers dienen altijd te worden afgemeld bij iemand van de leiding als zij worden opgehaald. In het bijzonder geldt deze regel voor de ‘slaapnacht’. Het is namelijk van belang voor de veiligheid dat de leiding tijdens calamiteiten weet hoeveel kinderen er op het veld aanwezig zijn.

7) Het is niet toegestaan om verf, elektrisch gereedschap en/of schroeven mee te nemen en te gebruiken. Spijkers worden door de huttenweek beschikbaar gesteld. De hutten mogen niet hoger worden gebouwd dan 2 bouwlagen. Per bouwlaag dient eerst een bouwvergunning te worden verstrekt door de leiding alvorens aan de volgende laag begonnen mag worden.

8) Het nuttigen van alcoholhoudende en/of energiedrankjes (bijvoorbeeld Redbull, AA, Bullit, en 0,0-bier) of roken op het huttenweekterrein is niet toegestaan. Ook vuur, kaarsen, glas, piepschuim, party poppers, glow in de dark en/of vergelijkbare producten zijn op het huttenweek ten strengste verboden.

9) Voor iedereen (zowel deelnemers als vrijwilligers) geldt dat je altijd stevige schoenen draagt tijdens het evenement. Bloten voeten of het dragen van slippers, ook bij heel mooi weer, is niet toegestaan.
Tip: bij de inschrijving en aanvang van het evenement bieden wij de mogelijkheid om tegen een gereduceerd tarief veiligheidszooltjes aan te schaffen voor in de schoenen van VeiligeVoeten.nl die goed beschermen tegen spijkers in je voet!

10) Tijdens het evenement worden foto’s gemaakt. Wij gaan er vanuit dat de deelnemers en/of ouders/verzorgers geen bezwaar hebben tegen publicatie op onze website en social media van foto’s waar uw kind herkenbaar op staat. Mocht er wel bezwaar zijn laat dit dan weten bij de leiding ten tijde van het evenement of via het contactformulier op de website. Uiteraard kan er altijd, zonder opgaaf van reden, verzocht worden reeds gepubliceerde foto’s te verwijderen.

Mochten er nog vragen zijn kan je altijd even aankloppen bij iemand van de leiding of het bestuur die op het terrein aanwezig is.
Tijdens het evenement is er iemand van de leiding of het bestuur bereikbaar op 06-57061022

0
    0
    Winkelmand
    Uw winkelmand is leegTerug naar shop